„…. v souvislosti se včerejšími články na idnes.cz a lidovky.cz, a s výzvou „Jednání Junáka s T-Mobile. Foťte reklamy.“, ke kterým se objevila spousta dotazů.“
„Vysvětlení dosavadního nedostatku podrobnějších informací ze strany skautského ústředí je prosté: nechtěli jsme zbytečně komplikovat jednání s T-Mobilem, a také vždy chceme informovat až o jasných výsledcích a uzavřených dohodách.“
Připomeňme si, že T-Mobile v létě 2013 s ryze komerčním cílem zahájil svoji novou reklamní kampaň, která je postavená na skautské identitě. Na vyznění kampaně jsou mezi našimi členy velmi různé názory. T-Mobile s námi kampaň předem nediskutoval….“
Aktuální informace (i diskuse) k vyjednávání mezi Junákem a T-Mobile ve věci „skautské“ reklamy T-Mobile je na stránkách Junáka >>>
Všimnete si v následující reklamě, že hlavní protagonista reklamy má svůj iPad maskován v knize s titulem LESNÍ KNIHA MOUDROSTI, kterou napsal F.O.BETON ?
Snad E.T.Seton – ne?
V tom je jednak ten vtip i případná obrana před soudem – ve věci ochrany autorských práv. Ale toho (i dalších vtípků) si všimne málokdo. Já to jako fór oceňuji i když to není až tak originální.